Oftest stillede spørgsmål

Energii

Helt generelt

Hvordan kontakter jeg jer?

Du er altid velkommen til at sende en mail til info@energii.dk, hvis du har spørgsmål, ris/ros eller andre forespørgsler.
Hvis du gerne vil skrive til én bestemt person, skal vi nok sørge for, at din mail havner det rette sted.

Det er ikke muligt at komme i telefonisk kontakt med, hverken de enkelte centre eller administrationen.

Hvad skal jeg have med til træning?

Du skal være iført træningstøj og Toe Sox på timerne. Toe Sox er en strømpe, der minder lidt om en fingerhandske, bare til tæer. Der er en dut under hver tå og sålen er belagt med skridsikre gummiknopper, som forhindrer dig i at glide. Du kan også vælge at benytte et par af dine egne sokker til træningen.

Hvis du skal deltage på Heat It Up®-hold, skal du huske at medbringe et ekstra håndklæde, som du kan have med ind på holdet.

Udover det er det en god idé at have vand med.

Vi sælger både Toe Sox, håndklæder og vand i vores centre.

Hvilken slags tøj skal jeg træne i?

Du skal være iført træningstøj og Toe Sox på timerne. Toe Sox er en strømpe, der minder lidt om en fingerhandske, bare til tæer. Der er en dut under hver tå og sålen er belagt med skridsikre gummiknopper, som forhindrer dig i at glide. Du kan også vælge at benytte et par af dine egne sokker til træningen.

Skal jeg medbringe et håndklæde?

På grund af varmen i Heat It Up®-salen, vil du komme til at svede en del. Derfor skal du huske at medbringe et ekstra håndklæde, som du kan have med ind på holdet.

På Reformer-holdene er dette ikke et krav, blot en anbefaling.

Hvor gammel skal jeg være for at træne hos jer?

Du skal være fyldt 16 år for at træne hos Energii.

Jeg har glemt noget i et af jeres centre. Hvad gør jeg?

Alle vores centre har deres egen glemmekasse, hvor du kan lede efter dine glemte sager.

Må jeg tage mit barn med til træning?

Vi er ofte blevet spurgt om det er okay at tage en sovende baby eller en stille 10 årig med en iPad med til træning. Og efter flere forsøg på at gøre alle tilfredse, er vi kommet frem til, at det ikke er muligt.

Derfor er det blevet besluttet, at Energii er et børnefrit sted og det er derfor ikke tilladt at tage sine børn med til træning uanset, hvor stille, små og søde de er.

Hvordan opdaterer jeg mine personlige oplysninger?

Hvis du har skiftet navn, telefonnummer, adresse eller e-mail kan du ændre det ved at logge ind på din Energii profil via Min Profil i øverste højre hjørne.

Her kan du ændre alle dine personlige oplysninger. Det er dit eget ansvar at sørge for at dine oplysninger altid er opdateret. Ved sene aflysninger af timer, sender vi altid en sms, det er derfor vigtigt, at du husker at holde dine oplysninger opdateret. Ligeledes kan sms bruges, hvis du har glemt dit kodeord.

Hvis du ikke er i stand til at logge ind på din Energii profil, kan du kontakte os på info@energii.dk

Hvordan indløser jeg et gavekort?

Har du fået et gavekort, bør du oprette en profil hos os. Når denne er oprettet, kan du skrive ind til info@energii.dk og oplyse dit login (e-mail) og de oplysninger du har fået som gavekort.

Holdbooking

Hvordan booker jeg hold?

Du kan booke hold via vores app eller vores bookingside. Appen hedder “Energii – The Ultimate Workout” og kan hentes til både Android og iPhone (Desværre servicerer vi ikke iPad).

For at booke hold skal du blot logge ind og finde det center og hold, som du ønsker at deltage på.

Du skal logge ind med din e-mail samt din selvvalgte kode. Har du glemt din kode, kan du trykke her.

Du kan ved booking se, hvor mange tilmeldte der allerede er på holdet og om der er en eventuel venteliste.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit password?

Hvis du har glemt dit password, kan du inde på vores login-side under login klikke på “Glemt password?“. Her skal du indtaste din e-mail, hvorefter du vil modtage en sms med dit brugernavn og password. Det er derfor vigtigt, at du altid holder e-mail og telefonnummer opdateret.

Hvor mange klip har jeg tilbage?

Når du er logget ind på din Energii konto via Min Profil, kan du under ”Mit Medlemskab” se en liste over de klip du har købt og, hvor mange klip du har tilbage på hvert enkelt klippekort.

Hvordan ser jeg, hvilke hold jeg er tilmeldt?

Du kan både på vores hjemmeside og vores app se, hvilke hold du er tilmeldt.

Når du logger ind på din Energii konto via ”Min Profil” skal du klikke på ”Bookinger”. Her har du mulighed for at se en komplet oversigt over de timer du er tilmeldt.

Hvor sent kan jeg afmelde mit hold?

Hvis du har tilmeldt dig et hold, som du alligevel ikke kan deltage på, skal du huske at afmelde dig senest 8 timer før holdsstart. Du kan ikke afmelde dig herefter.

Har du klippekort, vil du blive opkrævet dit klip hvis du ikke møder op. Har du Fri Træning, vil du blive opkrævet et gebyr på 75,-. Det er derfor vigtigt, at du afmelder dig senest 8 timer inden holdstart.

En aflysning i god tid vil betyde, at et andet medlem kan få din plads. Vi håber du vil tænke på dine medtrænende, så de også får mulighed for at få en god træningsoplevelse.

Aflysning af en time kan ikke foregå via mail, men via vores app eller bookingside.

Hvordan fungerer ventelisten?

Vores venteliste er til for at fordele pladserne fair og samtidig sikre, at flest muligt kan træne.

Står du på venteliste, vil du ikke være sikret en plads på holdet. Vi fordeler dog pladserne til ventelisten, skulle nogle melde fra eller slet ikke møde op på holdet. Det kan derfor ofte godt betale sig at melde sig på hold selvom der er venteliste, da forlænget arbejde/sygdom eller andet kan forhindre andre i at møde op.

Vi fordeler pladserne efter hvem der først meldte sig på ventelisten. Står du derfor nummer 1 på ventelisten, vil du være den første der får en plads, hvis et andet medlem melder afbud. Møder du op til holdet uden at være sikret en plads, men står nummer 1 på ventelisten, vil du få tildelt en plads som den første, hvis der bliver en plads ledig. Du skal blot være fremmødt minimum 5 minutter før holdstart, hvor vi kører ventelisten.

Vi sørger for at sende en mail til dig, hvis du kommer på holdet i dagene op til holdet. 8 timer før holdstart kan man ikke længere melde sig af holdet, og derfor vil dette være det seneste, du kan få en mail om plads på holdet – da du jo også selv skal nå at kunne melde afbud, hvis ikke du kommer.

Vær opmærksom på, at vi også sender reminder-mails ud til dig dagen før et hold, også selvom du er på venteliste. Det gør vi, da du selvfølgelig også skal have muligheden for at melde fra i god tid, hvis du ikke påtænker at møde op. Det er altså ikke en bekræftelse på at du har fået en plads på holdet, men en reminder. Får du plads på holdet, vil du modtage en specifik mail, der informerer om dette, så du ikke er i tvivl om, at du kan møde op til træning og være sikret en plads.

Priser og Rabat

Tilbyder I studierabat/firmaaftaler?

Vi tilbyder hverken studierabat, firmaaftaler eller andre former for rabatter hos Energii.

Vi har dog løbende kampagnetilbud, som bliver annonceret via Facebook, vores hjemmeside og vores nyhedsbrev.

Kan jeg få refunderet mit klippekort?

Du har 14 dages fortrydelsesret på din køb af klippekort, hvis dette er ubrugt. Har du været inde og booke hold, deltaget på et hold eller lignende frafalder fortrydelsesretten.

Hvor længe holder mit klippekort?

Du kan se udløbsdatoen på dit klippekort inde på din Energii-konto under “Min profil” og “Mit Medlemskab“.

Bemærk, at visse kampagnetilbud har en kortere/fastsat udløbsdato.

Hvad er Fri Træning?

Fri Træning er medlemskabet for dig, der vil fokusere fuldt ud på din træning. Du vil kunne træne på alle vores hold i alle vores centre til en fast pris hver måned. Abonnementet fornyes automatisk hver måned, indtil du afmelder dig.

Du booker holdene på samme måde som med klippekort, på appen eller hjemmesiden.

Vi forbeholder os retten til at annullere dit abonnement, hvis du ikke har kontooplysninger indtastet. Abonnementet er personligt og må ikke deles eller sælges videre.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? I så fald, er du altid velkommen til at skrive til info@energii.dk